Jeżeli zakup nie jest dla Ciebie w 100% satysfakcjonujący, możesz w terminie 14 dni od otrzymania towaru dokonać darmowego zwrotu/wymiany za pomocą usługi Paczkomat® InPost. Wszystkie zwroty procesujemy jak najszybciej to możliwe, a maksymalny czas rozliczenia zwrotu wynosi 14 dni kalendarzowych. Nie ma potrzeby informowania naszego Działu Obsługi Klienta o zwrocie/wymianie - wszystkie wymagane informacje otrzymujemy od przewoźnika i z formularza zwrotu/wymiany, który załączysz do przesyłki.
1. Zgłoś i wygeneruj zwrot. Przejdź na stronę Szybkie Zwroty InPost i wygeneruj kod dla przesyłki korzystając z numeru zamówienia. Dobierz odpowiedni limit gabarytowy do wielkości Twojej paczki. Kod otrzymasz w wiadomości mailowej oraz w aplikacji InPost Mobile, jeśli jesteś jej posiadaczem. Kod ma formę 10-cyfrowego kodu numerycznego lub kodu QR.
2. Zapakuj paczkę Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić - przygotuj paczkę do wysyłki pamiętając o jej odpowiednim zabezpieczeniu. W paczce powinieneś umieścić uzupełniony formularz zwrotu/wymiany.
3. Nadaj paczkę w Paczkomacie® InPost Znajdź swój najbliższy Paczkomat® InPost i wyślij nam artykuły, które zwracasz. Wszelkie instrukcje wysyłkowe otrzymasz na podany adres e-mail.
4. Realizacja zwrotu Po otrzymaniu paczki, rozpoczniemy procedurę zwrotu. Zwrot lub wymiana zostanie dokonana zgodnie z informacjami z uzupełnionego przez Ciebie formularzu.
- Masz 14 dni od otrzymania przesyłki, by zgłosić chęć zwrotu.
- Zwracany produkt powinien być w stanie nienaruszonym, nieużywany i zapakowany w sposób zabezpieczający go w transporcie.
- Zwrot środków następuje do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej przez nasz magazyn.