Darmowy zwrot InPost


Jeżeli zakup nie jest dla Ciebie w 100% satysfakcjonujący, możesz w terminie 14 dni od otrzymania towaru dokonać darmowego zwrotu/wymiany za pomocą usługi Paczkomat® InPost.
Wszystkie zwroty procesujemy jak najszybciej to możliwe, a maksymalny czas rozliczenia zwrotu wynosi 14 dni kalendarzowych.
Nie ma potrzeby informowania naszego Działu Obsługi Klienta o zwrocie/wymianie - wszystkie wymagane informacje otrzymujemy od przewoźnika i z formularza zwrotu/wymiany, który załączysz do przesyłki.


 

1. Zgłoś i wygeneruj zwrot.
Przejdź na stronę Szybkie Zwroty InPost i wygeneruj kod dla przesyłki korzystając z numeru zamówienia. Dobierz odpowiedni limit gabarytowy do wielkości Twojej paczki. Kod otrzymasz w wiadomości mailowej oraz w aplikacji InPost Mobile, jeśli jesteś jej posiadaczem. Kod ma formę 10-cyfrowego kodu numerycznego lub kodu QR.

2. Zapakuj paczkę
Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić - przygotuj paczkę do wysyłki pamiętając o jej odpowiednim zabezpieczeniu. W paczce powinieneś umieścić uzupełniony formularz zwrotu/wymiany.

3. Nadaj paczkę w Paczkomacie® InPost
Znajdź swój najbliższy Paczkomat® InPost i wyślij nam artykuły, które zwracasz. Wszelkie instrukcje wysyłkowe otrzymasz na podany adres e-mail.

 

4. Realizacja zwrotu
Po otrzymaniu paczki, rozpoczniemy procedurę zwrotu. Zwrot lub wymiana zostanie dokonana zgodnie z informacjami z uzupełnionego przez Ciebie formularzu.

 


- Masz 14 dni od otrzymania przesyłki, by zgłosić chęć zwrotu.

- Zwracany produkt powinien być w stanie nienaruszonym, nieużywany i zapakowany w sposób zabezpieczający go w transporcie.

- Zwrot środków następuje do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej przez nasz magazyn.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.